Рухаючись в щільному потоці автомобілів, мимоволі звертаєш увагу на машини з тонованим склом. Деякі тоновані повністю, навіть лобове скло. Інші - в межах допустимого, то є, тільки задні стекла. Однак перш ніж зважитися затонувати скла свого авто, знайте, що тонування має свої переваги і свої мінуси.
До плюсів тонування відноситься те, що можна залишити на задніх сидіннях речі, не боячись, що їх вкрадуть, незважаючи на сучасні системи сигналізації, якими оснащені практично всі автомобілі.
У той же час, тонування рятує автомобіль від спеки, не даючи вигоряти оббивці салону.
Знову ж при попадання каменів, особливо в заднє або бічні задні скла, тонувальна плівка не дасть розлетітися осколкам стекол, які виготовлені з сталініта. Та й зовнішній вигляд тонованою машини набагато солідніше, з цим не посперечаєшся.
До мінусів можна віднести те, що звичайне авто не можна затонувати цілком, то є, передні бічні стекла і лобове скло теж. Це заборонено законом.
Деякі водії тонують машину плівкою низької якості, яка не хоче приклеюватися до скла, або практично непрозорою, через яку, особливо в темний час доби при русі заднім ходом, нічого не видно. У цьому випадку доводиться просити когось, щоб він допоміг, наприклад, безпечно припаркуватися.
Як затонувати машину в умовах звичайного гаража? Складно, але можна. Для цього необхідно мати мінімум речей:
Плівка.
Розпилювач.
Шампунь.
Скребок гумовий.
Пластикову вигонку рідини.
Ніж для різання паперу.
Ганчірки, серветки.
Фен.
1) Наведіть порядок в гаражі, щоб створити зручну робочу обстановку. Забезпечте вільний підхід до автомобіля і достатнє освітлення. Прикрийте чимось ящики інструментів, приладдя і запчастин опель потім добре змочіть підлогу гаража водою, якщо він бетонний або земляний, щоб позбутися від пилу.
2) У пляшку з розпилювачем наливаємо розведену воду з шампунем, рідким милом або будь-яким миючим засобом, який у вас є. Наносимо на скло цю рідину і добре промиваємо бічні стекла, потім ганчіркою (тільки не ворсистою!) Витираємо насухо. Якщо є можливість, то бічні стекла краще взагалі зняти. Повторно наносимо з розпилювача мильну воду на скло і починаємо її зганяти гумовим скребком.
3) Тепер накладаємо плівку. Тут треба бути вкрай акуратним - спочатку плівка накладається вниз тонованою поверхнею, а не клеїться. Потім розгладжуємо плівку гумовим скребком і обрізаємо по контуру скла. Біля ущільнювача притискаємо плівку до скла і обрізаємо приготованим ножем. На склі, піднятому до кінця, плівка обрізається з запасом внизу.
4) Ще раз миємо й протираємо скло. На поверхню скла рясно наносимо наш розчин води з шампунем і починаємо розділяти плівку.
5) Після того, як поділили плівку, треба окропити її клеїться сторону все тим же мильним розчином. Накладаємо тонувальну плівку на скло, акуратно вирівнюємо і поверх неї кладемо другий прозору половину, по якій будемо скребком виганяти воду. Якщо не покласти захисну плівку, то можуть залишитися смуги на тонування. Далі продовжуємо акуратно виганяти рідина з під плівки пластиковим скребком і сушимо феном.
6) Після того, як робота завершена, не опускаючи стекол даємо просохнути плівці протягом доби-двох.
Заднє скло автомобіля, якщо воно практично рівне, Тонуємо таким же способом. Якщо ж воно має вигин, то доведеться клеїти плівку по частинах, або використовувати для обтиску плівки промисловий фен з температурою до 500 градусів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий