вторник, 9 октября 2012 г.

Японська компанія представила першу з «спортивних» версій для гібридного купе Honda CR-Z


Японська компанія представила першу з «спортивних» версій для гібридного купе Honda CR-Z після фейсліфтінга. Поки запропонована обмежена серія з компресорним мотором, запланована виключно для Країни висхідного Сонця. Модифікації для Європи дуже ймовірні.

Майже відразу після публічного показу оновленого гібридного купе Honda CR-Z на Паризькому автосалоні 2012 японська компанія оголосила про запуск у виробництво обмеженої серії в 300 екземплярів тюнингованного варіанти від фірмового придворного ательє Mugen. Модель отримала складну назву Honda CR-Z Mugen RZ, а також досить великий список доопрацьованих деталей.


Найбільший інтерес представляє компресор, імплантований в базовий 1,5-літровий бензиновий двигун. Це дозволило підняти віддачу ДВС до 156 к.с. і 185 Нм моменту. А з урахуванням залишеного без змін електромотора загальний потенціал силової установки склав 176 л.с. і 263 Нм моменту. Втім, це поки менше попередньої версії Honda CR-Z від Mugen, побудованої в єдиному екземплярі.

Крім того інженери встановили на Honda CR-Z Mugen RZ нову вихлопну систему з титану, допрацювали підвіску і гальма. До зовнішніх відмінностей моделі віднесемо спеціальний аеродинамічний набір деталей кузова. Зокрема, присутні нові передній і задній бампери, спідниці з боків кузова, спліттер під нижньою губою, допрацьовані дифузор і антикрило. У салоні спортивні сидіння, нове рульове колесо і змінені перемикачі. Тут же ексклюзивна обробка з контрастними синіми вставками.

Продажі обмеженої серії Honda CR-Z Mugen RZ плануються з кінця листопада винятково на домашньому для марки японському ринку (рівень цін поки не оголошений). Втім, як показує попередня практика, незабаром можуть бути представлені і спеціальні версії для решти країн. В першу чергу для європейських.

Комментариев нет:

Отправить комментарий