четверг, 11 октября 2012 г.

Гарантійне обслуговування автомобіля


В умовах фінансової нестабільності, вже не кожен може собі дозволити купити автомобіль. Якщо в минулому році автомобіль був предметом першої необхідності, то зараз нове авто - це скоріше предмет розкоші, ніж просто засіб пересування. Втім, незважаючи на виниклі труднощі, люди все-таки частіше воліють купувати нові автомобілі, на які продавець дає гарантію, ніж купувати старі транспортні засоби, ремонт яких іноді обходиться дорожче, ніж ціна самого авто.

Однак нерідко водії переконуються, що покупка нового автомобіля зараз не є запорукою його гарантійного обслуговування. У наказі Мінпромполітики України № 721 від 29.12.2004 року, гарантійний термін експлуатації автомобіля визначається як термін, протягом якого, за умови дотримання вимог експлуатаційної документації, гарантується його використання за призначенням, і впродовж якого Виробник (Продавець) виконує гарантійні зобов'язання.


Але при цьому важливо пам'ятати: гарантійний термін на транспортний засіб відраховуватися з дня продажу, а не з дня виготовлення авто. Дуже частою бувають ситуації, коли при настанні гарантійного випадку, продавець починає всіляко ухиляються від своїх гарантійних зобов'язань і покупцеві коштує чималих нервів і часу, щоб домогтися усунення виробничих недоліків.

Для того, щоб не потрапити в незручну ситуацію з ремонтом «чотириколісного друга», існує кілька простих правил.
Гарантійне обслуговування автомобіля.
По-перше, купівлю автомобіля найкраще провести у безпосереднього імпортера обраної моделі авто. Справа в тому, що для отримання статусу імпортера, автомобільні компанії повинні виконати кваліфікаційні вимоги заводу-виробника. Серед них: обов'язкова наявність станцій технічного обслуговування і ремонту автомобілів, а також кваліфікованих фахівців, з наданням копій документів на такі станції і їх працівників. Причому до обладнання станцій, висуваються досить суворі вимоги, аж до марки і кількості інструментів, автопідйомників, ям і т.д.

Крім того, фахівці кандидата в імпортери, обов'язково повинні пройти стажування на заводі-виробнику, і періодично, для них влаштовуються конференції та семінари. Постачання запчастин на станції техобслуговування імпортера проводиться виготовлювачем за налагодженою схемою: як правило, з відвантаженням партії авто передається і комплект запчастин.

Якщо виникає ситуація з поломкою автомобіля протягом гарантійного терміну, то імпортер без зволікання зробить необхідні дії. При цьому, імпортер складає і направляє рекламаційний акт на завод, для проведення компенсації або взаємозаліку імпортеру вартості гарантійного ремонту.

Багато імпортерів розвивають свою дилерську мережу для популяризації автомобілів і збільшення обсягу продажів. При цьому, не завжди дилери беруть зобов'язання по гарантійному обслуговуванню на себе. Найчастіше, покупець набуває авто у дилера, а договір на технічне й сервісне обслуговування, йому пропонують підписати з імпортером або станцією технічного обслуговування імпортера.

Трапляється, що автомобільна фірма «живе» за рахунок перепродажу автомобілів. Як правило, вони виступають на правах «дилера у дилера». На такі компанії, гарантійні зобов'язання, взяті на себе імпортером, можуть не поширюватися. Тоді, при настанні гарантійного випадку, ремонт неякісного автомобіля повинна здійснювати сама компанія. Але ж це може привести компанію до чималих витрат. Крім того, компанія, що спеціалізується на перепродажі автомобілів, може і не мати власної станції технічного обслуговування.

По-друге. У будь-якому випадку, хто б не був продавцем автомобіля, перш ніж підписати договір на купівлю автомобіля, перегляньте уважно положення договору про гарантійному обслуговуванні. У договорі має бути чітко прописаний термін, на який надається гарантія, а також вказано, до кого звертатися в разі поломки транспортного засобу і на які випадки поширюється гарантійне обслуговування.

Також, потрібно перевірити сервісну книжку:

- Поставлена ​​чи в ній печатку продавця на аркуші з інформацією про транспортний засіб і покупця;

- Поставлена ​​печатка про проведення передпродажної підготовки;

- Вписані чи в неї перелік додаткового обладнання, встановленого на автомобіль (сигналізація, тонування, магнітола, подкрильнікі і т.д.);

- Чи вказані адреси, назви та телефони станцій сервісного обслуговування автомобіля.

Слід перевірити спідометр на предмет кількості пробігу автомобіля: чи не сильно великий кілометраж намотаний і не пройшов Чи строк першого технічного обслуговування. Продавець зобов'язаний надати в комплекті документів і експлуатаційну книжку, у відповідності з рекомендаціями якої, покупець користується автомобілем. При порушенні правил експлуатації автомобіля, Продавець має реальні підстави зняти автомобіль з гарантійного обслуговування.

При виявленні покупцем яких недоліків у автомобіля, він повинен звернутися на одну з сервісних станцій, які вказані в сервісній книжці або інструкції з експлуатації, з письмовою заявою у двох примірниках (другий примірник заяви з відміткою про прийняття сервісною станцією, покупець залишає у себе ). Гарантійний ремонт може проводитися в чотирнадцятиденний термін або інший, погоджений сторонами.

Станція технічного обслуговування може відмовитися від прийняття заяви покупця і ремонтувати його автомобіль в порядку гарантійного обслуговування. Тоді, покупець звертається із заявою до автосалону-продавцю. І не треба вірити розповідям, що продавець не зобов'язаний нести гарантійні зобов'язання на продані їм авто. В крайньому випадку, покупець може залучити незалежного експерта для визначення поломки, і на підставі експертного висновку, складе претензію. У цьому випадку, краще звернутися в професійну юридичну компанію яка правильно підготувати всі документи і буде надавати інтереси покупця в суді.

Ціна адвокатських послуг, може бути витребувати з відповідача, в процесі судового розгляду. Претензія направляється продавцю, з описом вкладених документів та повідомленням про вручення, або особисто в канцелярію, з проставленням відмітки про прийняття на другому примірнику. Не завадить і звернення із заявою в управління по захисту прав споживача, які теж можуть попсувати нерви продавцю. Не варто довіряти продавцю, який відтягує момент рішення гарантійного питання - це просто спосіб піти від відповідальності.

Виходячи з практики, продавці рідко коли доводять справу до суду, так як суд зобов'яже їх не тільки оплатити ціна гарантійного ремонту, але і компенсувати витрати покупця на послуги експерта, і понесені витрати по судовому процесу.

3 комментария:

  1. Сьогодні я такий щасливий, бо Бог зробив це для мене, переживши важкі часи з іншими позикодавцями, і нічого не виходить, я збирався втратити віру і надію, але все одно маю бути стійким і переслідувати те, що шукаю. Я щасливий сьогодні, бо Бог скерував мене до найкращої Позикової компанії, і я ні про що не пошкодував, зв’язавшись з ними, і моє сердечне бажання було задоволено, і мені дали вказану суму, про яку я просив (300 000,00 дол. США), гроші були сплачені мій рахунок після двох тижнів розмови з компанією, і вони не напружували мене і не боліли при отриманні цієї позики від них, інші члени моєї родини та друзі, яких я їм направляв, теж отримали свою позику, я б тебе дуже любив зв’язатися з 247officedept@gmail.com / whatsapp 1-989-394-3740. . і швидко отримайте свою позику, і це безпечно і швидко, ви, у кого є втрачена надія, віра і все, що у вас є, лише в ім’я отримання позики, і нічого не виходить, бріться об заклад, якщо ви спробуєте цього чоловіка на ім’я Бенджамін, ви ніколи не пошкодуйте про що-небудь, і ваш запит на позику буде схвалено, і він буде виплачений безпосередньо на ваш банківський рахунок, тож поспішайте зараз і зв’яжіться зі швидкою реакцією на WhatsApp + 1-989-394-3740. попросіть будь-який тип Позики, і вона буде Вам надана. я бажаю вам краще

    ОтветитьУдалить
  2. позичальна компанія, яка надає мені позику в розмірі 5 000 000,00 доларів США. Коли інші позичальники нехтують моєю пропозицією, але пан Бенджамін Лі надав мені позику на успіх. вони беруть участь безпосередньо у фінансуванні позики та в плані інвестицій. вони надають рішення щодо фінансування компаніям та приватним особам, які шукають доступу до фондів ринків капіталу, вони можуть допомогти вам профінансувати ваш проект або розширити свій бізнес .. Надіслати електронною поштою Контакт :::: Також 247officedept@gmail.com або Напишіть на номер WhatsApp на + 1- ( 989-394-3740)

    ОтветитьУдалить
  3. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ОтветитьУдалить