1. Управління функціонуванням вогнів заднього ходу здійснюється за допомогою ввернутого зверху в підставу картера коробки передач датчика-вимикача плунжерного типу. У разі порушення функціонування вогнів в першу чергу перевірте стан відповідного запобіжника.
2. Для перевірки датчика-вимикача від'єднайте від нього електропроводку (один або два роз'єми). За допомогою омметра або лампи-пробника впевніться у наявності провідності між клемами датчика-вимикача при вибраній задній передачі. У разі негативного результату перевірки і відсутності видимих дефектів електропроводки відповідного контуру слід замінити власне датчик-вимикач.
При збірці потрібно нова ущільнювальна шайба.
1. Твердо зведіть гальмо стоянки, потім поддомкратьте передок автомобіля і встановите його на підпори.
2. Від'єднаєте електропроводку від датчика-вимикача вогнів заднього ходу - один або два роз'єми.
3. Приготуйтеся до збору проливає масла. Підшукайте підходящу пробку для закупорювання отвори під установку датчика-вимикача.
4. Ретельно протріть поверхню картера навколо датчика-вимикача. Виверніть датчик і зніміть його разом з ущільнювальною шайбою. Закупорте отвір приготовленої пробкою.
1. Замініть ущільнювальну шайбу, потім витягніть заглушку і вверніть датчик-вимикач на своє штатне місце в картер трансмісії. Затягніть датчик з необхідним зусиллям.
2. Відновіть вихідне під'єднування електропроводки, простеживши за надійністю кріплення джгута у всіх проміжних фіксаторах.
3. Опустіть автомобіль на землю і перевірте рівень трансмісійного масла в коробці передач. У разі потреби проведіть відповідну коригування. Перевірте справність спрацьовування вогнів заднього ходу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий