Сальники приводних валів
Порядок виконання
При збірці буде потрібно нове стопорне кільце кріплення внутрішнього шарніра приводного валу.
1. Зведіть гальмо стоянки і підіпріть клинами задні колеса. Поддомкратьте передок автомобіля і встановите його на підпори. Зніміть відповідне переднє колесо.
2. Злийте трансмісійне масло, або приготуйте дрантя для збору масла, проливають в процесі заміни сальника.
3. Вивільните внутрішній кінець приводного валу з коробки передач, відведіть його в сторону і підв'яжіть дротом до елементів підвіски.
Якщо необхідно від'єднати обидва приводні вали, слід подбати про фіксацію бічних шестерень диференціала, щоб уникнути ризику їх випадання. Вивільнивши перший вал, Протягніть відрізок металевого прутка або труби діаметром близько 26 мм в гніздо під посадку вала в диференціалі коробки передач. При необхідності закріпіть стрижень зовні на картері коробки передач скотчем. Якщо запобігти падіння бічних шестерень в диференціал не вдається, єдиним способом їх добування буде демонтаж коробки передач і доставка її в майстерню автосервісу.
4. Акуратно подтягніть старий сальник великою викруткою з плоским жалом і витягніть його з свого посадкового гнізда.
5. Ретельно протріть стінки посадкового гнізда, потім злегка змастіть зовнішні губки нового сальника густим мастилом. Заправте новий сальник в гніздо (губками всередину) і акуратно застукає його до упору, в якості оправки скориставшись торцевою голівкою відповідного розміру або відрізком труби відповідного діаметра.
Оправлення повинна впиратися тільки в твердий зовнішній край торцевій поверхні сальника.
6. Упевніться в правильності посадки сальника в картері РКПП, потім заміните стопорне кільце внутрішнього шарніра приводного валу і заправте останній в диференціал.
7. Якщо трансмісійне масло зливалося, залийте в картер РКПП необхідну кількість свіжого масла необхідного сорту. Якщо спорожнення картера коробки не проводилося, перевірте рівень масла. У разі потреби проведіть відповідну коригування.
Сальник осі вилок перемикання передач
При збірці буде потрібно новий циліндричний штифт кріплення штока.
1. Запарка авто на рівній горизонтальній площадці, по можливості з твердим покриттям. Твердо зведіть гальмо стоянки, потім поддомкратьте передок автомобіля і встановите його на підпори.
2. З трансмісійного кінця штока вибору передач зніміть кріпильний хомут, забезпечивши тим самим доступ до циліндричні
Хомут стандартній комплектації при зборці правильніше буде замінити гвинтовим або черв'ячним.
3. За допомогою молотка і виколоткі вибийте штифт і від'єднайте шток вибору передач від осі вилок перемикання. Старий штифт можна викинути, оскільки при збірці він підлягає заміні в обов'язковому порядку.
4. Зніміть захисний чохол осі вилок, потім за допомогою викрутки або щипців з довгими губками вивільните старий сальник картера РКПП і зніміть його з кінця штока. Приготуйтеся до збору проливає масла - встановіть під картер коробки підходящу зливну ємність.
5. Перевірте ущільнювану поверхню осі на наявність дефектів, здатних привести до виходу нового сальника з ладу. У разі потреби проведіть поліровку цапфи осі дрібнозернистим наждачним папером. У разі виявлення серйозних ушкоджень вісь підлягає заміні.
6. Злегка змастіть зовнішні губки нового сальника і акуратно надіньте його на вісь вилок перемикання передач. Рухаючи сальник уздовж по осі, посадіть його в приймальне гніздо в картері РКПП. Прослідкуйте, за правильністю посадки сальника на завзятих плічках.
7. Підключіть шток вибору передач до осі вилок перемикання в РКПП і добийтеся поєднання кріпильних отворів. Молотком застукає в отвори новий циліндричний штифт і зафіксуйте його хомутом гвинтового або черв'ячного типу.
8. На закінчення зробіть коригування рівня трансмісійного масла в коробці передач
Сальник первинного вала
1. Зніміть коробку передач з автомобіля і зробіть розбирання механізму вимикання зчеплення (див. Розділ Зняття, перевірка стану та встановлення механізму вимикання зчеплення).
2. Виверніть гвинти кріплення направляючої муфти вижимного підшипника зчеплення і зніміть останню з цапфи первинного валу РКПП. Зауваження: Муфта може виявитися посаджена досить туго, і її зняття потребуватиме певних зусиль.
3. Акуратно підчепивши викруткою з плоским жалом, витягніть старий сальник зі свого посадкового гнізда в збірці направляючої муфти.
4. Перевірте ущільнювану поверхню цапфи валу на наявність дефектів, здатних привести до виходу нового сальника з ладу. У разі потреби проведіть поліровку цапфи дрібнозернистим наждачним папером. У разі виявлення серйозних ушкоджень вал підлягає заміні.
5. Умочіть новий сальник в чисте масло і акуратно посадите його в приймальне гніздо в задній частині направляючої муфти вижимного підшипника (губками назовні, тобто - в сторону коробки передач).
6. Ще раз протріть цапфу первинного валу, змастіть її густим мастилом, потім акуратно посадите муфту з посадженим в неї сальником на своє штатне місце. Щільно притисніть муфту до поверхні катери РКПП, потім укрутіть кріпильні гвинти і затягніть їх з необхідним зусиллям.
Комментариев нет:
Отправить комментарий