четверг, 18 октября 2012 г.

Як підготувати автомобіль до зими


Якщо ваш автомобіль має дизельну систему, то потрібно підійти до вирішення цього завдання особливо ретельно, зокрема поміняти фільтри. Адже дизельні автомобілі дуже чутливі, їх паливо має властивість загусати на морозі. Отже, стан паливного фільтра дуже важливо для ефективної експлуатації автомобіля. Краще не економити і встановити новий паливний фільтр - це гарантує бездоганну роботу паливної системи двигуна. Аналогічну роботу можна провести також в автомобілі з бензиновою паливною системою.

Крім того, потрібно приділити увагу стану ременів приводу газорозподільного механізму (ГРМ) і привода агрегатів: генератор, гідропідсилювач керма. При наявності тріщин на ремені його потрібно замінити.


Необхідно звернути увагу і на світлові прилади та щітки склоочисника. У зимовий період через налипання снігу вимога до щіток зростає, тому краще всього напередодні зимового сезону щітки замінити новими. Також необхідно провести заміну рідини скло-омивача лобового скла на зимову, з температурою до-400С. Це гарантує його роботу. Адже у випадку, якщо ви цього не зробите, може розморозитися бачок разом з насосом омивача. А це в автомобілях деталь не завжди дешева, і спроба заощадити може призвести до зайвих витрат. Рідина краще брати якісну, з ароматизатором, а не підробку з додаванням спирту, яка хоч і не замерзає, «про виливає сильний запах самогону.

Також порадили би на зиму покласти гумові килимки з широкими краями, які будуть захищати салон автомобіля від підтікання бруду, снігу, що тане. Коли вода скупчується в такому килимку, її зручно потім видаляти.

На закінчення хочемо звернути увагу на шини, тому що стан дорожнього покриття взимку дуже незадовільний. На сьогодні всі фахівці рекомендують використовувати літні і зимові шини, тобто сезонні. Всесезонні шини використовувати невірно, адже ми ж не ходимо цілий рік в одних тапочках. Точно також і автомобілю потрібно сезонна «взуття». Вимога до зимовій гумі: вона за своїм складом більш м'яка і еластична, отже, при мінусових температурах менш твердне і залишається еластичною. Зимова гума дозволяє домагатися високого коефіцієнта зчеплення з поверхнею дороги, на відміну від літньої гуми, яка на морозі дубєєт і абсолютно не контактує з льодом. В залежності від умов експлуатації - поїздок виключно по місту чи за містом (на дачу або в село), ​​тут можна порадити наступне: при умовах експлуатації поза містом використовувати шини з направленим малюнком типу «ялинка». Також можна застосовувати шиповану гуму. При експлуатації в місті шипована гума не завжди виправдовує свої якості і більш ефективно працює на битій снігу, ніж на льоду. Тому в місті краще використовувати гарну зимову гуму.

Ще одна важлива рекомендація: глибина залишкового протектора для зимової шини повинна становити не менше 4 мм. Якщо влітку допускається експлуатація шин з глибиною залишкового протектора 1,6 мм, то зимову гуму з глибиною протектора менше 4 мм краще не використовувати. В іншому випадку знижується ефективність її роботи.

Приділити увагу слід і кузову. Потрібно очистити і промити дверні петлі, змастити їх спеціальним мастилом або засобом ВД-40. Те ж саме необхідно зробити з замками дверей і багажника, зокрема змастити їх спеціальною антізамерзаю-щей рідиною. Це гарантує безпеку відкривання замка у випадку замерзання.

Необхідно провести огляд стану покриття кузова на предмет відшаровування, розколювання матеріалу. Якщо виявлені такі місця, то їх необхідно промити, зачистити і покрити, тобто зробити латочний ремонт покриття. Саме пошкоджені місця необхідно захистити і покрити новою мастикою.

Важливу роль для захисту двигуна в зимовий період відіграє установка додаткових засобів захисту, зокрема масляного картера двигуна. Виробник, виробник захисту може бути будь-який, головне - це щоб товщина листа металу була не менше 3 мм. Це гарантує в зимовий період (а також влітку), особливо при русі по колії, по намерзлих Горбик, надійний захист від удару в картер. Тому що в разі такого удару відбудеться руйнування картера, що призведе до витікання масла з двигуна, в результаті чого він позбудеться мастила і його може заклинити. Це дуже серйозний момент. Деяких власників відлякує вартість даного захисту, хтось намагається на цьому заощадити. Але моя порада: не заощаджувати, тому що захист масляного картера двигуна - це дуже важливий елемент безпечної експлуатації автомобіля!

1 комментарий:

  1. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ОтветитьУдалить