Спойлер, встановлений на автомобілі - це додатковий елемент (або, як іноді зустрічається, набір елементів) кузова, що змінює аеродинамічні характеристики автомобіля. Досягається даний ефект за рахунок перенаправлення повітряних потоків, що помітно позначається на поведінці машини, особливо на великих швидкостях.
Звичайно, в дев'яноста відсотках випадків все вищесказане ставитися тільки до гоночних автомобілів, для яких зниження маси спокою автомобіля і збільшення притискної сили на швидкісних віражах відіграють помітну роль.
Простий же автолюбитель на неспортивному авто навряд чи відчує велику різницю при русі зі спойлером і без оного. Для сучасних легкових автомобілів установка спойлерів продиктована швидше дизайнерськими та маркетинговими розрахунками компаній-виробників і практично не робить помітного впливу на технічні характеристики автомобіля.
На сучасному автомобільному ринку компаніям достатньо важко відірватися від конкурентів, так як технічні новинки з'являються досить рідко. Внаслідок цього автомобілі різних виробників, що відносяться приблизно до одного класу, практично не відрізняються один від одного по пропонованих технічними даними комфортабельності. Щоб зробити свій автомобіль яскравим і привабливим виробники змушені робити велику ставку на дизайн.
Найчастіше спойлер є всього лише декоративним елементом екстер'єру, що додає автомобілю агресивний і спортивний вигляд. Даний вид тюнінгового обважування може бути відмінною рисою певної комплектації для даної моделі автомобіля (як, наприклад, змінені грати радіаторів або вихлопні труби), виконуючи функцію прикраси машини і надаючи їй індивідуальність.
На сьогоднішній день спойлери виготовляються з різних видів матеріалів:
1) Фіберглас (склопластик). Даний вид матеріалу є найдешевшим. Його використання грунтується на малих витратах. Спойлер з фібергласа виробляється з скловолокнистого наповнювача, який потім скріплюється синтетичною смолою. Склопластик є в міру міцним матеріалом, але при цьому досить крихким і важко оброблюваних.
2) ABS Пластик. Це найпоширеніший матеріал для виготовлення різного виду обважень. Велика частина заводських спойлерів виробляється з ABS методом лиття з додаванням різних домішок додачі цього недорогого, але досить крихкому матеріалу необхідної пластичності.
3) Силікон (кремнійорганічні полімери). Використовується з недавніх пір (з розвитком промислової органічної хімії). Відмінною рисою даного матеріалу є його дивовижна пластичність. Плюс до цього, силікон є термічно стійким і зносостійким матеріалом.
4) Карбон - дуже легкий, міцний, але досить дорогий матеріал. Володіє високою зносостійкістю, обумовленої способом виготовлення.
Cпойлер є великогабаритної (а відповідно і помітною), ефектно виконаної відмінною рисою автомобіля. Сам же процес установки спойлера, в порівнянні з іншими можливими способами удосконалення стандартної комплектації автомобіля, не є енерговитратним і трудомістким.
Комментариев нет:
Отправить комментарий