четверг, 26 июля 2012 г.

Заміна підшипників задніх коліс BMW


При русі по нашим, давно увійшов в приказку, дорогам, ходова частина будь-якого автомобіля відчуває неабиякі навантаження. Навіть такі надійні та якісні автомобілі, як BMW, часом їх не витримують, і виходять з ладу. При цьому одними з найбільш вразливих деталей є підшипники задніх коліс, які часом доводиться міняти. Зараз немає проблем з їх придбанням, проте в таких місцях, як ринок або розбирання бмв, це робити все ж не варто, а краще звернутися до спеціалізованого магазину. Саму заміну підшипників можна довірити професіоналам з сервісного центру, а можна зробити і самостійно, особливо якщо ви володієте деякими слюсарними навичками.


Для початку слід надійно заблокувати передні колеса машини, за допомогою домкрата підняти її задню частину і поставити на осьові опори. Потім від фланця приводу потрібно від'єднати шарнір рівних кутових швидкостей і вийняти ступорную планку, використовуючи плоскогубці. Після цього автомобіль можна опустити на землю і спокійно послабити гайку, що кріпить фланець приводу. Слід звернути особливу увагу на те, що при цьому машина обов'язково повинна стояти на землі, а не перебувати на осьових опорах.

Тепер потрібно відпустити болти, які кріплять задні колеса, знову встановити автомобіль на осьові опори і зняти колеса. Після цього потрібно зняти гальмівний супорт і послабити гайку фланця приводу, а потім за допомогою киянки виколотити з підшипника поворотну цапфу. Якщо зробити це не вийде, то доведеться скористатися спеціальним знімачем підшипників.

Далі необхідно видалити що утримує підшипник стопорне кільце і вийняти його з корпусу. Після цього можна зайнятися установкою нового підшипника, яка проводиться в порядку, зворотному описаного вище. Однак при цьому є декілька нюансів і тонкощів, про які слід знати. По-перше, установку нового підшипника найкраще робити за допомогою змінної голівки, яка відповідає йому по своєму діаметру. По-друге, обойма підшипника не терпить великих поздовжніх навантажень, тому не можна на неї дуже сильно натискати. По-третє, після того, як ви встановите стопорне кільце, потрібно обов'язково переконатися в тому, що воно стоїть точно на своєму місці, тобто в стопорної канавці.

Слід зазначити, що в авторизованих сервісних центрах, які виробляють ремонт бмв на високому професійному рівні, для такої операції, як зміна підшипників задніх коліс, є кілька спеціальних пристроїв, які значно спрощують і прискорюють цей процес. Тому якщо вам потрібно зробити цю роботу терміново, то краще все-таки звернутися в майстерню: таким чином, ви заощадите масу часу, хоча і втратите деяку суму грошей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий