Необхідне банком страхування автомашин-застав по кредиту (до того ж є для багатьох перевізників в будь-якому випадку обов'язковим) від кількості одночасно страхуються машин залежить дуже сильно. Ця залежність спрямована, в основному, в приємну для позичальника-страхувальника сторону - просто кажучи, за "оптової" зазвичай йдуть знижки на поліси каско аж до мінус 15% від базових тарифів.
Правда, слід врахувати, що саме по собі каско і ОСАГО для автобусних перевізників або служб доставки хоч і може виявитися дешевше, ніж каско особистого авто, але має помітні обмеження.
Скажімо, при каско рейсових автобусів страховики виключають ризик "пошкодження інтер'єру салону" - а значить при такому страховому випадку (точніше, вже не страховому) автобус-заставу доведеться зсередини ремонтувати силами перевізника (адже банк буде контролювати стан застави).
З іншого боку, є свої обмеження і для екстер'єру, корпуси автобуса: "як правило, розміри франшизи для автобуса не можуть бути нульовими, оскільки це габарити транспортного засобу, яке, потрапляючи в ДТП, зазвичай отримує серйозні ушкодження".
Також як приклад можемо відзначити, що при страхуванні самохідної спецтехніки каско покриває тільки рух по дорогах загального користування.
Тоді як на будівельних і заводських майданчиках може поширюватися лише покриття окремого поліса страхування виробничих ризиків.
Нарешті, в полісах каско перевізників-таксомоторів, за словами експертів, навіть сам базовий тариф може виявитися вдвічі вище, ніж стандартна його величина для такої ж машини в приватному володінні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий