Зрозуміло, якщо порівнювати кредитну покупку автомашин оптом - проти покупки їх по одній з різницею в декілька років - то просто колосальним можна назвати тимчасовий та емоційний виграш на підготовці документів, розгляд кредитної заявки і взагалі щільному спілкуванні з банком.
Крім того зазначимо, що перевізники можуть виграти під час розгляду заявки, якщо придбані транспортні одиниці належать до того ж типу машин, який вже є у компанії, і при тому нові авто плануються експлуатуватися з такою ж навантаженням і приблизно тими ж, що і старі.
Схожим чином спрощується і бізнес-планування, та експертиза бізнес-планів банком, якщо відбувається кредитне оновлення автопарку - наприклад, покупка нових авто на ті маршрути, з яких одночасно знімаються і продаються старі машини.
Нарешті, знову ж таки, надання додаткових застав - тобто, мовою банкірів, дуже хороша забезпеченість кредиту - здатне зменшити "час на сумніви" кредитного комітету.
Наостанок, у якості фінального акорду відзначимо, що "банки, як правило, довіряють позичальникам, у яких автотранспорт є основним працюючим активом. Збільшення автопарку дозволить клієнту підвищувати прибутковість бізнесу і, як наслідок, мати більший запас міцності для погашення зобов'язань", - постулює представниця ВТБ Банку.
Таким чином, основний акцент при подачі кредитної заявки на придбання декількох авто, які значно збільшать доходи компанії, повинен робитися на ретельному аргументованому бізнес-плануванні саме цих майбутніх доходів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий