понедельник, 30 июля 2012 г.

Європейський чи американський автомобіль


Незважаючи на традиційне більш глибоку довіру до європейських марок автомобілів у росіян, американські машини також знаходять все більше прихильників в останні роки. І багато автолюбителів всерйоз замислюються про те, який же вибір зробити - на користь європейської машини чи американської? Тим більше, пропозиції, що з одного, що з іншого боку, здатні прямо-таки закрутити голову. Для того щоб вибір був більш об'єктивним, можна спробувати розглянути переваги та недоліки (куди вже без них) автомобілів європейських і американських виробників.

Ціна. Незважаючи на те, що багато моделей європейських машин виробляються в Росії, ціна на них в середньому досить висока, і за цим параметром «європейці», мабуть, трохи програють американським виробникам.


Дизайн. Тут, незважаючи на те, що дизайн - це, загалом то, справа смаку, потрібно відзначити, що, загалом, дизайн американських машин відрізняється більшою своєрідністю, не кажучи вже про те, що різноманітність модельного ряду вражає і незвичністю в тому числі. Наприклад, європейські виробники практично не роблять пікапів, та й взагалі воліють компактні автомобілі, і якщо пропонують великий автомобіль, то це вже, швидше за все, клас преміум. У американського виробника ставлення до цього простіше - все ж самі американці любили і люблять великі автомобілі.

Комплектації. Тут можна сказати, що американські виробники попереду. Ніхто не робить «культу» з стали стандартними останнім часом опцій, в той час як більшість європейських виробників залишають базову комплектацію автомобілів зазвичай досить бідною, а все інше можна встановити лише за доплату. Крім того, можна сказати, що американський автомобіль в середньому менш «технократічен», але зате більш зручний споживачеві. І це прямий наслідок американського менталітету.

Обслуговування. Сучасний автомобіль в будь-якому випадку сильно залежить від кваліфікованого обслуговування, і тому те, що більшість «європейців» в Росії має розвинені мережі фірмових СТО, є величезним конкурентною перевагою. Сервіс Мерседес, Ауді, БМВ, Рено досить добре розвинений навіть у регіонах, так що отримати якісну можливість обслуговування машини великої проблеми не складе.

А от з американськими автомобілями ситуація інша. Скажімо, сервіс Додж, при всій популярності марки, зазвичай можна зустріти лише в великих містах. І цей факт, звичайно, є вагомим обмежувачем кількості покупців. З іншого боку, зростання популярності американських автомобілів викличе і зростання подолання на послуги їх обслуговування, і можна бути впевненим, що кількість станцій, що працюють в тому числі і з американськими машинами, буде в майбутньому збільшуватися.

Так що питання, якій машині перевагу віддати - це завжди необхідність знаходження якогось компромісу, і не обов'язково цей компроміс буде заснований на різниці цін - просто володіння американської чи європейської машиною має свої особливості, і головне їх заздалегідь усвідомлювати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий