Навіть якщо врахувати, що бізнес-кредитування майже завжди передбачає діапазон в три і більше процентних пункту, аж ніяк не слід розраховувати на мінімальне значення ставки в цьому діапазоні при одночасній кредитної купівлі ряду транспортних засобів.
Мінімальна ставка буде прийнята тільки в одному випадку: якщо банк визнає реалістичним і низькоризикових бізнес-план, згідно з яким прибуток позичальника (з урахуванням доходів від новопридбаних машин) помітно "перекривають" і кредитні платежі банку, і інші зобов'язання позичальника.
"Говорити про зниження вартості безпосередньо кредитного ресурсу не доводиться, тому що ціна кредиту строго визначається вартістю залучення ресурсу, і більшість банків тримають цю маржу на мінімально можливому рівні".
Програми лояльності, розраховані на клієнтів, які хочуть придбати відразу декілька автомобілів, не поширені. "Це пов'язано з тим, що автокредитування на покупку комерційного транспорту (та й не комерційного), по суті, є більш вигідним продуктом для позичальників, ніж стандартні умови кредитування бізнесу. І надалі застосування додаткових знижок, як правило, не передбачається", - пояснює Ірина Горецька, начальник управління малого бізнесу ВТБ Банку.
У випадку, коли перевізник-позичальник пропонує в якості додаткової застави (крім придбання транспорту) інші авто або нерухомість, обладнання, інше майно - ставки і комісії банку також зовсім не схильні зменшуватися.
"На даний момент банки звертають на це увагу, приймають до відома, але переваг даного позичальникові не надають", - говорить про позики з великою цінністю застави Олександр Бирдін, начальник відділу розвитку та впровадження кредитних продуктів департаменту малого та середнього бізнесу Всеукраїнського Банку Розвитку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий