Сьогодні в економічно розвинених країнах за системою trade in продаються приблизно 25% автомобілів. В українських салонах, що пропонують дану послугу, ця цифра сягає лише 5-8%. У зв'язку з цим більшість опитаних нами українських дилерів завзято відмовляються визнавати trade in повноцінним бізнесом, називаючи його тільки побічною послугою, працюючої для залучення нових покупців і допомагає зберегти клієнта в рамках одного бренду.
Рентабельність продажів старих автомобілів західними компаніями в середньому досягає 8-10%, в той же час українські колеги скаржаться, що їм ледь вдається працювати лише з не-значним прибутком. Розвитку заважає ряд факторів. «Серйозно гальмує цей бізнес ПДВ, що не дає можливості відразу викуповувати автомобілі у приватних осіб, а також додаткові обов'язки компанії з оплати прибуткового податку із приватних осіб при продажу автомобіля за договором комісії ».
Багато українських авто-власники просто не знають, наскільки зручно і швидко можна обміняти машину за системою trade in. У них існує думка, що автодилери сильно занижують і ціну при покупці старих автомобілів. У цьому є частка правди, оскільки, здаючи автомобіль по trade in, власникові слід змиритися, що в обмін на економію часу та фінансову безпеку угоди він втрачає до 10% ринкової вартості свого транспортного засобу. «Викуповуючи у клієнта автомобіль, ми оцінюємо його в середньому на тисячу доларів нижче ринкової вартості, за якою в подальшому його і реалізовуємо».
Природно, що автомобіль, який надійшов по системі trade in, продається трохи дорожче, ніж був прийнятий. «Ця мінімальна націнка повинна покрити операційні витрати автосалону, - пояснює Микита Жиглинський, керівник відділу маркетингу та реклами« Атлант-М Лепсе », - усунення недоліків, утримування автомобіля на майданчику, а також розміщення певної реклами».
Нарешті, є певна вигода і для охочих придбати уживаний автомобіль у автосалонів, куплений ними попередньо за системою trade in, оскільки дилери пропонують автомобіль, в якому були усунуті виявлені дефекти, проведена діагностика основних вузлів і агрегатів. Правда, гарантію вітчизняні автосалони на такого роду автомобілі не дають, на відміну від європейських колег, які зобов'язуються безкоштовно виправляти протягом півроку-року всі виниклі неполадки.
При викупі на вартість авто, крім основних технічних параметрів (року випуску, пробігу, стану лакофарбового покриття, кузовних елементів, комплектації), впливає його походження і «прозорість біографії». «Якщо автомобіль постійно обслуговувався на сертифікованому СТО, а власник використовував оригінальні запчастини - ціна такої машини вище, ніж на авто, куплене у" сірого "дилера».
Ще однією обставиною виступає популярність марки і моделі в конкретній країні. Наприклад, в Росії і Україні не надто цінуються маленькі машини, тому Audi A3 втратить за системою trade in в ціні більше, ніж, скажімо, А6. А седани Lexus дешевшають удвічі швидше, ніж седани Toyota Camry, оскільки купувати Lexus з пробігом - несолідно, на відміну від моделі Camry. Також при розрахунку вартості оцінювачі дотримуються негласного правила: за перший рік автомобіль втрачає близько 25% своєї початкової вартості, а потім - по 10% кожен рік. Лояльність оцінювачі автосалонів можуть проявляти лише в тих випадках, якщо ви - постійний клієнт або маєте намір придбати нову дорогу машину в максимальній комплектації - автомобіль із тих, що не розходяться як гарячі пиріжки.
Механізм покупки нової машини за системою trade in досить простий, і за умови наявності в салоні нового автомобіля може зайняти не більше 1 дня. Для цього необхідно приїхати в дилерський центр, де фахівець відділу trade in першою справою огляне і оцінить машину на спеціальному обладнанні. Якщо ціна влаштовує, власникові необхідно зняти автомобіль з обліку в ДАІ і виписати генеральне доручення на фахівця відділу trade in. Після дилер зараховує вартість старого автомобіля в рахунок передоплати за нову машину або в якості початкового внеску при оформленні кредиту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий