Перш за все необхідно засвоїти: ваше завдання - не знизити споживання бензину, а уникнути зайвої витрати палива. Не слухайте порад дворових умільців щодо того, що якщо поставити різноманітні прокладки і використовувати всілякі модифікатори, то дворазова економія пального буде забезпечена. Якщо машина добре налагоджена, то ні прокладки, ні модифікатори реального ефекту не дадуть.
Як зменшити витрату палива?
Опитавши самих різних експертів - водіїв-професіоналів, автоспортсменів і працівників СТО - універсальних правил економії палива ми не отримали. Кожен, використовуючи особистий досвід, радить щось своє.
Але ми, вислухавши всіх, спробували вивести загальну формулу економії - зрозуміло, з урахуванням, що автомобіль повністю справний. Адже боротися з надмірною "ненажерливістю" авто можна тільки на справному автомобілі: компресія в циліндрах двигуна повинна бути в нормі, системи живлення і запалювання налагоджені, підшипники ходової частини легко обертатися, а фрикційні накладки гальмівних колодок при русі автомобіля не шкребти вхолосту по дисках і барабанах .
Насамперед перевірте повітряний фільтр
Це займе всього пару хвилин: зніміть його і підійміть на просвіт - якщо світло не проходить, фільтр потрібно замінити. Непридатний «воздушник» обмежує потік повітря, що надходить всередину мотора. Через це спалюється на порядок більше палива.
Використовуйте «легкі» моторні мастила з низькою в'язкістю на основі синтетики або напівсинтетика
У порівнянні з традиційною більш вузький «мінералкою», вони майже на 6% знижують споживання палива.
Перевірте тиск в шинах
Недокачанних скати підвищують опір коченню, через що витрачається більше палива. Але пам'ятайте, що перевіряти тиск потрібно тільки в холодних шинах. Щоб максимально заощадити паливо, спробуйте збільшити тиск на 0,3 бару від норми. Хоча таким чином навантаження на деталі підвіски і кузова небагато збільшиться, пасажири цього практично не помітять.
У пробках намагайтеся зберігати постійну швидкість
Адже в годину пік машини змушені різко рушати й різко гальмувати, що збільшує не тільки витрата палива, але і навантаження на вузли автомобіля. Якщо ж мова йде про більш-менш вільному русі, спробуйте поїздити пару днів, не перевищуючи швидкість 90 км / ч. Побачите, що на заправку будете заїжджати в два рази рідше.
Обережно користуйтеся педаллю газу
Різкий старт - вірний спосіб витратити паливо даремно, оскільки при цьому в циліндри подаються великі порції пального. Не використовуйте підвищені передачі на малих швидкостях - це теж значно підвищує витрату.
Намагайтеся різко не гальмувати
Особливо це стосується карбюраторних машин, де при раптовому гальмуванні через жиклери холостого ходу висмоктується надмірна кількість палива. Тому завжди уважно стежте за обстановкою на дорозі, щоб скинути швидкість у відповідний момент.
Рідше вмикайте кондиціонер
Адже він спалює від 5 до 20% витрачається палива. Відкрийте вікна - може, це і жарче, і брудніше, зате допоможе дотягнути до АЗС в критичній ситуації.
Позбавтеся від усього, що робить машину важче і підвищує опір повітря
А це: багажник на даху, тюнінг, непотрібний мотлох в багажнику та ін Все це негативно впливає на витрату палива. Намагайтеся також не міняти серійні колеса на більш широкі. Особливо в далеких поїздках, де ефект від стандартних вузьких коліс досить відчутний.
Система запалювання
Ще 30-40% бензину можна втратити через несправності в системі запалювання (брудні свічки, погана проводка і т.д.). Людині, слабо обізнаному в техніці, навряд чи під силу у всьому цьому розібратися, тому краще звернутися до фахівців.
Величезні швидкості не сприяють економії. Адже витрата палива зростає за рахунок зростаючого аеродинамічного опору. Відкриті скла або люк незначно впливають на витрату палива на малих швидкостях. Якщо хочете прокотитися з вітерцем в салоні, долийте в бак додаткові 0,2-0,5 літра палива.
Зайве світло - зайві літри
Постійно включені споживачі електроенергії коштують грошей. Не користуйтеся без необхідності електросклопідйомниками, обігрівом заднього скла, внутрішньосалонне підсвічуванням, підігрівом сидінь, кондиціонером. Наприклад, забутий і не вимкнений обігрів заднього скла може "з'їсти" близько 0,4 літра, а кондиціонер - 1,5 літра палива на кожні 100 кілометрів шляху. Природно, в негоду, в туман, коли навіть удень необхідно включати ближнє світло, про економію доведеться забути.
Комментариев нет:
Отправить комментарий