1. У руховому відсіку, в задній частині картера РКПП відшукайте пристрій привода спідометра. Послабте (але не відвертайте до кінця) накидну гайку з накатом кріплення приводного троса.
2. Виверніть кріпильний болт і витягуйте пластину кріплення приводного механізму.
3. Потягнувши за трос, витягніть назовні збірку приводного механізму. Остаточно відверніть накидну гайку, від'єднайте трос і зніміть приводний механізм з автомобіля.
4. Перевірте приводну шестерню механізму на наявність сколених або втрачених зубів. У разі потреби проведіть заміну. Перевірте стан ущільнювального кільця. При наявності дефектів кільце також слід замінити.
1. Прослідкуйте за правильністю посадки на своєму штатному місці ущільнювального кільця збірки приводного механізму (перед установкою кільце слід злегка змастити маслом).
2. Підключіть до збірки приводний трос, несильно затягнувши накидну гайку з накатом.
3. Посадіть збірку на своє штатне місце в коробку передач, простеживши за правильністю введення в зачепленням зубів шестерні.
4. Встановіть фіксуючу пластину, простеживши за попаданням її в провідні пази. Затягніть кріпильний болт з необхідним зусиллям.
5. Послабте накидну гайку з накатом з метою скидання внутрішніх напружень сердечника троса, потім знову міцно затягніть гайку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий