понедельник, 20 августа 2012 г.

Зняття та установка тяги приводу перемикання передач


Припаркуйте автомобіль на рівній горизонтальній площадці, по можливості з твердим покриттям. Твердо зведіть гальмо стоянки, потім поддомкратьте передок автомобіля і встановите його на підпори.

З трансмісійного кінця штока вибору передач зніміть кріпильний хомут, забезпечивши тим самим доступ до циліндричного штифта кріплення штока на осі вилок перемикання РКПП.

Хомут стандартній комплектації при зборці правильніше буде замінити гвинтовим або черв'ячним. За допомогою вибивання вибийте штифт.

При зборці він підлягає заміні в обов'язковому порядку.
Віддайте гайку осьового болта кріплення штока вибору до основи важеля управління РКПП / опорній пластині, потім від'єднайте передній кінець зовнішнього штока від осі вилок перемикання в коробці передач і зніміть шток з автомобіля. Витягніть стару осьову втулку (і) з важеля перемикання.


Викрутіть рукоятку важеля управління РКПП, вивільните захисний чохол з центральної консолі і зніміть його з важеля.
Під автомобілем виверніть болти і зніміть скобу задньої опори штанги механізму перемикання до кузова. Зніміть гумову подушку опори - постарайтеся не упустити дистанційні шайби.

Виверніть єдиний болт кріплення штанги механізму перемикання до трансмісії, зніміть шайби і витягуйте гумову подушку опори. Витягуйте збірку штанги механізму перемикання з важелем управління РКПП під автомобіля.

У разі необхідності штанга може бути від'єднана від важеля після зняття ущільнювальних чохлів і стопорного кільця, - постарайтеся запам'ятати настановне положення всіх знімаються компонентів.
Ретельно протріть всі зняті компоненти і перевірте їх на наявність ознак зносу або механічних ушкоджень. Дефектні деталі - більшість з них поставляється на автомобільний ринок в індивідуальному порядку.

Установка

Установка проводиться в зворотному порядку. Особливу увагу слід звернути на наступні моменти:

Не забудьте змастити всі опорні та поворотні вузли приводу перемикання передач універсальним мастилом;

Перед укручування ретельно очистіть різьбу болтів кріплення штанги від старого герметика, потім змастіть їх свіжим, типу Loctite 270 або Three bond 1305. Простежте за тим, щоб кріплення був затягнутий з необхідним зусиллям;
Ретельно прочистіть різьблення болта кріплення штока вибору передач до важеля. Перед укручування злегка змастіть її свіжим фіксуючим герметиком (див. пункт b). Простежте, щоб гайка болта була затягнута з необхідним зусиллям;
Кріплення штока вибору передач до осі вилок перемикання повинно здійснюватися за допомогою нового циліндричного штифта. Зафіксуйте вставлений штифт хомутом гвинтового або черв'ячного типу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий